چهارشنبه, 31 شهریور 1395 ساعت 02:00

افتتاح مرکز شماره دو آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

نوشته شده توسط

به لطف ایزد منان و با تلاش و حمایتهای بی دریغ فعالین عرصه کار افرینی و اشتغال در منطقه شمالغرب کشور توانسته ایم مجهزترین کارگاه آموزش تعمیرات موبایل در منطقه شمالغرب کشور را در شهر تبریز راه اندازی نماییم .
حضور جوانان علاقمند از استانهای دیگر و همجوار در این مرکز تا اندازه ای بوده است که در شهریور 95 مجبور شدیم کارگاه شماره 2 این مرکز را نیز راه اندازی نماییم .
خصوصیت بارز این مرکز فعالیت حرفه ای و تجهیزات پیشرفته از یک طرف و اساتید کار آزموده و مجرب از طرف دیگر و مهمتر از همه پایین بودن شهریه ها برای کار آموزان گرامی می باشد.
در مرکز اموزش تعمیرات موبایل در تبریز کار اموزان بصورت کاملا عملی دوره های سخت افزار و نرم افزار موبایل را سپری میکنند و در پایان جهت اخذ مدرک مهارت به سازمان فنی و حرفه ای معرفی میشوند.
در توصیف این مرکز همین بس که هم اکنون به لطف خداوند منان بیشترین افراد شاغل در عرصه تعمیرات موبایل در شهر تبریز و سایر شهر ستانهای همجوار کار آزموده این مرکز می باشند.
مجموعه تصاویر موجود در سایت گواهی بر این ادعا است.
شماره تماس ما:04133250324
شماره همراه:09148741201
آدرس وب سایت :://amozeshekar.ir/

تخصصی ترین مرکز اموزش تعمیرات لپ تاپ در تبریز و منطقه شمالغرب کشور اماده ارائه خدمات اموزشی به کار آموزان علاقمند می باشد
تخصصی ترین امکانات و تجهیرات با زبده ترین اساتید
با مدرک پایان دوره از سازمان فنی و حرفه ای
09148741201

 دوره های اموزش تخصصی دور بین مدار بسته در تبریز شروع شد

تخصصی ترین مرکز اموزش دور بین مدار بسته در تبریز زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای دوره های اموزش تخصصی خود را شروع کرده است 

اموزش دوربین های مدار بسته 
شبکه های کامپیوتری و انتقال تصویر 
دستگاههای حضور غیاب اعلان حریق 
گیتهای فروشگاهی 
ایفونهای تصویری 
جهت اطلاعات بیشتر با مدیر دپارتمان تخصصی دوربین مدار بسته تماس بگیرید 09148741201

 

 

 

سه شنبه, 01 فروردين 782 ساعت 03:03

گزارش تصویری دوره های جدبد اموزش تعمیرات موبایل در تبریز

نوشته شده توسط

تصویری از کلاس اموزش تعمیرات موبایل در تبریز /این جلسات اموزشی در تبریز به همت اموزشگاه کافا در حال برگزاری است  این تصویر در عصر گاه 27 تیر ماه 95 در محل کارگاه شماره 2 گرفته شده است جهت شرکت در این دوره ها با شماره 09148741201 تماس بگیرید

 

بیش از بیست سال است که از ورود تلفن همراه می‌گذرد و حالا دیگر همه ما کمابیش از این ابزار استفاده می‌کنیم و حتی در افراد نسل گذشته هم کمتر کسی را می‌توان دید که صاحب یک موبایل نباشد. حالا با پیشرفت روزافزون تکنولوژی کار به جایی رسیده است که این دستگاه برای اغلب ما جزو لوازم اولیه زندگی شده است. در این بین، بی‌شک اگر خودمان هم گرفتار خراب‌شدن موبایلمان و دوندگی برای تعمیرش نشده باشیم، در اطرافمان موارد این‌چنینی را کم ندیده‌ایم.
تعمیر موبایل یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران است که هنگام خرید تلفن همراه هم اغلب به فکر گارانتی و خدمات پس از فروش آن هستند. حال اگر فرض را بر این بگیریم که دستگاه خریده‌‌شده گارانتی داشته باشد و شرکت سازنده در مدت زمان مشمول گارانتی خدمات درخوری هم به کاربر ارائه دهد، باز هم مشکلات خراب‌شدن تلفن همراه و نیاز به تعمیر دست‌بردار نیست و پس از گذشتن دوره گارانتی کاربر را گرفتار می‌کند. در کشور ما با توجه به یکسری محدودیت‌ها طبیعتا این مشکل بیشتر از کشورهای در حال توسعه است و کاربر هزینه بیشتری برای تعمیر تلفن همراهش متحمل می‌شود و درنهایت هم معلوم نیست نتیجه چه از آب درمی‌آید.با توجه به اهمیت این موضوع، به سراغ یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه تعمیرات موبایل رفته‌ایم تا از چندوچون این حرفه آگاه شویم. سروش خزائی، مدیر این شرکت با اشاره به اینکه خدمات شرکتشان شامل تعمیرات همه برندهای تلفن همراه می‌شود می‌گوید: از آنجا که میزان دقیق فروش برندها و مدل‌های مختلف موجود در بازار ایران مشخص نیست، نمی‌توان آمار دقیقی ارائه کرد که کدام برند یا مدل بیشترین درصد مراجعه برای تعمیر را دارد و کدام کمتر، ولی بدون درنظر گرفتن این امر، می‌توان گفت کمترین مراجعه مربوط به گوشی‌های سامسونگ و آی‌فون است و بیشترین مراجعه هم مربوط به گوشی‌های چینی می‌شود که هنوز نتوانسته‌اند کیفیت محصولاتشان را به حد مطلوب و همسان با برندهای مطرح دیگر برسانند.
خزائی بیشترین ایراد را در موبایل‌ها مربوط به هارد دستگاه می‌داند و می‌‌گوید: این مشکل در همه برندها کمابیش دیده می‌شود. او همچنین مشکلاتی از قبیل آنتن‌دهی، شکستن ال‌سی‌دی و مشکل در قسمت وای‌فای دستگاه را ناشی از استفاده نادرست کاربر می‌داند که اغلب در اثر ضربه‌خوردن گوشی پیش می‌آید. امیرعباس غلامی، تکنسین تعمیرات گوشی‌های اپل نیز در این‌باره می‌گوید: بیشترین مشکلی که در آی‌فون‌ها به چشم می‌آید مربوط به باتری آنها می‌شود. او البته به این نکته اشاره می‌کند که درصد جالب‌توجهی از این ایراد به استفاده نادرست کاربر برمی‌گردد چراکه شارژر غیر اصلی موضوع مهمی است که باعث می‌شود عمر باتری کم شده و به آن آسیب وارد می‌کند درحالی‌که اغلب کاربران به این موضوع توجهی ندارند. غلامی همچنین به استفاده کاربران از پاوربانک‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: یکی دیگر از علل ایجاد مشکل در باتری گوشی استفاده از شارژرهای همراه است که به باتری آسیب جدی وارد می‌کند و به مرور زمان آی‌سی‌شارژ را خراب می‌کند.
فرآیند تعمیر
برای تعمیر یک گوشی در گام اول نیاز به قطعات باکیفیت و اصلی است که از آنجا که شرکت‌ها قطعات را در بازار عرضه نمی‌کنند دسترسی به چنین کیفیتی عملا غیرممکن است. خزائی در این‌باره به دنیای اقتصاد می‌گوید: ما برای تهیه قطعات موبایل دو راه داریم؛ یا یک گوشی می‌خریم و از قطعات داخلش استفاده می‌کنیم یا از چین سفارش می‌دهیم که معمولا کیفیت مناسبی ندارند و بین دو هفته تا بیست روز زمان می‌برد تا به دست ما برسد و سه‌چهار روز هم زمان لازم است برای نصب و تست و کنترل نهایی تا بتوان تحویل مشتری داد. او البته به این نکته هم اشاره می‌کند که همه قطعات قابل تعویض نیستند. او در ادامه توضیح می‌دهد: یکسری قطعات در مادربورد چسب‌های مخصوصی دارند که حلالشان وجود ندارد یعنی وقتی CPU خراب می‌شود نمی‌توان آن را عوض کرد حتی اگر قطعه جایگزین را داشته باشیم. او همچنین به گوشی‌های غیر قابل تعمیر اشاره می‌کند و می‌گوید: برخی ایرادها درصد تعمیر بسیار پایینی دارند و به همین سبب آنها را غیر قابل تعمیر می‌دانیم و زمانی برای تعمیرش نمی‌گذاریم. او در توضیح این موضوع می‌گوید: از آنجا که برخی ایرادها زمان زیادی را از تکنسین می‌گیرد اجرت بالایی لازم دارد و نه برای مشتری مقرون به صرفه است و نه برای ما. خزائی در ادامه به گوشی‌هایی هم که قبلا تعمیر شده‌اند اشاره می‌کند و می‌گوید: این دسته از موبایل‌ها هم برای ما جزو موبایل‌های غیر قابل تعمیر هستند؛ چراکه در اغلب این گوشی‌‌ها از حالتی که روی پیچ‌ها بر اثر بازکردن آنها ایجاد شده، معلوم می‌شود که افراد مختلفی گوشی را برای تعمیرباز کرده‌اند. اگر فرد به سراغ تعمیرکارانی برود که اطلاعات کافی ندارند و آموزش صحیح ندیده‌اند، یک مشکل دیگر هم به دستگاه اضافه می‌شود و اغلب باعث می‌شود دستگاه غیر قابل تعمیر شود.
چالش‌ها و مشکلات
چنین حرفه‌ای باتوجه به محدودیت‌ها و مسائلی که وجود دارد قطعا نمی‌تواند بدون مشکل و چالش باشد. خزائی با گلایه از نبود پرسنل متخصص در این حوزه می‌گوید: در دانشگاه‌ها رشته تخصصی برای این حرفه وجود ندارد و سازمان فنی‌حرفه‌ای هم با وجود اینکه از لحاظ تئوری آموزش قابل قبولی ارائه می‌کند ولی کارگاه‌های ضعیفی دارد. او همچنین به میزان حقوق پایین پرسنل آموزشی در سازمان فنی‌حرفه‌ای اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: این امر باعث می‌شود نیروی حرفه‌ای برای آموزش در این سازمان نرود چراکه می‌تواند جاهای دیگر درآمد بسیار بیشتری از این راه کسب کند. یکی دیگر از معضلاتی که در این حوزه وجود دارد مربوط به اطلاعات غلط یا ناکافی کاربر است. خزائی در این باره می‌گوید: در 90 درصد مراجعه‌هایی که ما برای تعمیر گوشی داریم، مشتری نمی‌گوید که چه اتفاقی برای گوشی‌اش افتاده است در حالی‌که اگر ما بدانیم هنگام خراب‌شدن گوشی دقیقا چه اتفاقی برای گوشی افتاده است هم سرعت کارمان بیشتر می‌شود و هم درصد به نتیجه‌رسیدن بیشتر می‌شود؛ مثلا اگر کاربر بگوید گوشی را به کامپیوتر وصل کرده یا شارژر غیر اصلی زده یا به آن ضربه خورده هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ هزینه به‌ویژه برای خود کاربر سودمند است.
آموزش تعمیرات
کافی است چرخی در دنیای مجازی بزنیم و ببینیم که همه‌جا پر است از دوره‌های مختلف آموزش تعمیرات موبایل؛ از آنلاین گرفته تا حضوری. و سوال اینجاست با این حجم آموزش چگونه است که تعداد انگشت‌شماری تعمیرکار موبایل داریم که به حرفه خود مسلط هستند. طبیعتا موضوع به نحوه آموزش مربوط می‌شود. خزائی در شرکت خود برای آموزش سخت‌گیری‌های خاص خود را دارد. او فرد را از چند فیلتر علمی و حتی روانشناختی می‌گذراند تا مطمئن شود که فرد مورد نظر گزینه مناسبی برای این حرفه است و بعد از گذراندن دوره آموزشی یک تکنسین موفق و مسلط از آب درمی‌آید.
یک تجربه
اما بد نیست سری هم به کاربرانی بزنیم که درگیر تعمیرات تلفن همراه خود شده‌اند. از مشکلات گارانتی و خدمات پس از فروش که بگذریم که خود گزارشی جداگانه و مفصل می‌طلبد، یکی از مواردی که در این گشت‌و‌گذار توجه‌مان را به خود جلب کرد، صاحب یک گوشی بلک‌بری سیلور‌ادیشن بوده است. تا اینجای کار که همه‌چیز عالی به نظر می‌رسد؛ یک گوشی جذاب با سیستم‌عاملی منحصربه‌فرد و ظاهری چشمگیر ولی این شخص دو هفته هم نمی‌تواند از این گوشی که بیش از دو میلیون تومان هزینه آن را داده است استفاده کند. مهیار مهرجو در این‌باره می‌گوید: کمتر از دو هفته پس از اینکه این دستگاه را خریدم، ال‌سی‌دی موبایلم با مشکل مواجه شد. در ابتدا فکر می‌کردم با پرداخت هزینه‌ای هرچند بالا مشکل موبایلم حل شود ولی نشد. او ادامه می‌دهد: برای تعمیر گوشی‌ام تلاش بسیاری کردم ولی ال‌سی‌دی گوشی‌ام نه‌تنها در بازار ایران موجود نبود، بلکه در خارج از کشور مانند چین هم پیدا نشد. مهرجو با اشاره به اینکه برای تعویض ال‌سی‌دی گوشی‌اش حتی به فروشگاه بلک‌بری در دبی هم رفته است افزود: در استور بلک‌بری در دبی به من گفتند که گوشی را تعویض می‌کنند و به جای آن یک دستگاه نو می‌دهند، ولی وقتی متوجه شدند من این دستگاه را از ایران خریده‌ام از این کار سر باز زدند و گفتند که کاری نمی‌توانند برایم بکنند. او درنهایت مجبور به دل‌کندن از این گوشی شد و به سراغ دستگاه و حتی برند دیگری رفت که درواقع Limited Edition نباشد و عطای خاص‌بودن را به لقایش بخشید

کلاسهای بازاریابی شبکه ای در تبریز  توسط بازار یاب برجسته  کشوری اقای عبدالله امین آبادی  تدریس میگردد  لازم است در این زمینه برخی توصیه ها به علاقمندان به امر بازار یابی  از نوع شبکه ای ان ارائه گردد که از مجموعه کلاسهای تدریس اقای امین آبادی  استخراج گردیده است ایشان معتقدند بازار یابی قبل از انکه شغل محسوب شود یک علاقه و هنر منحصر به فردی است که طاقت و مهارت انسانها را به ازمایش میکشد 

بعد از انتخاب شرکت مناسب استعداد کاریتان می بایست نکات زیر را رعایت کنید تا در بازاریابی شبکه ای به کامیابی برسید . توجه داشته باشید بخش اعظم کار شما به انتخاب شرکت مناسب بر می گردد ، چون در شروع رسیدن به اهدافتان محصولات ، ابزارمناسب انجام کر ، ادوات و ابزار های آموزش بازاریابی شبکه ای، و همچنین پلن پورسانت دهی شرکت است که می تواند سرعت شما را افزایش دهد و با دریافت پورسانت بیشتر انگیزه شما و سازمان شما بیشتر از گذشته شود . حال در نظر می گیریم که شما در یک شرکت کاملا مناسب عضو شده اید و اینک این شما و این هم نکات برگزیده در آموزش بازاریابی شبکه ای بهتر است رعایت کنید :
۱-نود روز (سه ماه) برنامه فعالیت کاری تنظیم نمایید.
برنامه ریزی کنید ، حداقل 15 ساعت در هفته را به اینکار اختصاص دهید . در 3 ماه اول حداقل هفته ای 10 تن را با کارتان آشنا کنید . از زیر بار مسولیت رسیدن به اهدافتان شانه خالی نکنید

2-هدف داشته باشید و آنها را بنویسید
تاریخ مشخصی برای رسیدن به آن تعیین نمایید. اگر هدف معوق گذاشته ای در زندگی دارید ، اکنون آن را بنویسید و به انجام آن متعهد شوید. برای رسیدن به هر هدفی می بایست مراحلی را طی کرد اول برنامه ریزی کرده و سپس با سرعت مراحل را سپری کنید و مواظب باشید که game over نشوید

3-خودتان محصولات کمپانی را استفاده نمایید
اگر شما محصولات غذایی یک کمپانی را تبلیغ نمایید ولی محصولات کمپانی دیگری را به عنوان ارزان بودن استفاده نمایید و کیفیت را فدای کمیت کنید ، خودتان تبلیغ محصولتان را از بین برده اید.

4-متخصص محصولات و کمپانی باشید که برای آن کار می کنید
همواره خودتان را مرور نمایید و تلاش کنید در یادگیری حرفه خود بهترین باشید. سعی کنید تا کاربرد محصولاتی را که رد حال تبلیغ آن هستید را به خوبی بشناسید

5-اثرات هرگونه رویدادهای منطقه ای ، ملی و محلی را بر روی مجموعه خود مد نظر داشته باشید
همواره کلیه اطلاعات را در اختیار داشته باشید.این اطلاعات به درد فالو خیلی می خورند و کمک می کنند تا شما زود تر به موفقیت برسید

6-هر گونه تماسی را برای مجموعه خود مد نظر داشته باشید
...و چشم اندازهای آنها را در نظر بگیرید. متعهد باشید که هر تماس تلفنی و هر آشنایی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید. به زیر مجموعه خود احترام بگذارید ریال حداقل در ماه وقتی را بگذارید تا آنان با شما باشند و بتوانند از نزدیک مشکلاتشان را با شما ردمیان بگذارند . در پاسخ دهی به سوالات افراد درون سازمانتان در مرحله اول از لیدر اون مجموعه کمک بگیرید تا ارزش اون شخص در سازمانتان حفظ شود و کل سازمان به شما متکی نشود

7-هر روز افراد جدیدی را برای مجموعه در نظر بگیرید
متعهد باشید که هر روز کسی را ملاقات و پرزنت نمایید. قانون " 60 متر " را به خاطر داشته باشید. هر کس که در شعاع 60 متری شماست یک کاندیدا است. با هر غریبه ای که در شعاع 60 متری خود می بینید صحبت نمایید. اهمیت ندهید که اگر جواب منفی می دهند ، شما تلاش خود را نموده اید. اجازه ندهید روی سنگ قبر شما بنویسند : " در این مکان شخصی آرمیده است که درباره کارهایی که باید انجام می داد بسیار فکر کرده است ، ولی هیچ یک را انجام نداد ". بلکه اجازه دهید بنویسند : " در این مکان شخصی آرمیده است که هر کاری را می توانست انجام داد و سراسر زندگی خود را وقف رساندن پیام های مثبت به مردم نمود که بتوانند به آزادی مالی و وفور نعمت در زندگی خود دست یابند ".( بازار سرد )

8-به طور منظم با بالاسری و زیرمجموعه های خود در تماس باشید
" ناپدید نشوید ". با بالاسری خود در تماس باشید و با زیرمجموعه های خود کار کنید. قابل رؤیت باشید. هرگز بالاسری و زیرمجموعه های شما نباید بگویند " اوه ، تعجب می کنم اگر امروز او را ببینم". آنها بایستی بدانند که شما مجموعه ای با روابط قوی ساخته اید و یک رابطه قوی مبتنی بر ارتباط دائمی میان اعضاست.

9-ایفا کننده عالی ترین نقش در مجموعه خود باشید
تلاش کنید در مجموعه خود به عنوان بهترین در هر عملی که انجام می دهید شناخته شوید. تمام کارهای شما در مجموعه شما همانندسازی (duplication) خواهد شد. ترجیح می دهید مجموعه شما با سرعت حلزون به رشد خود ادامه دهد و یا با سرعت جاگوار ، انتخاب با خود شماست. با یه برنامه و استراتژی مناسب پیش بروید . نوع کاری که پیش رو دارید با نحوه کار در گذشته متفادت است بهتر اول پیش یه مشاور و کسی که پلن یونی لول را به خوبی می شناسد مراجعه کنید و از او راهنمایی بخواهید تا با اراده برنامه رشد بتوانید بهترین رشد سازمانی را در گروهتان داشته باشید . اگر الان بعد از 6 تا 9 ماه کار نتوانستیه اید به معیاراتی که در ذهن داشتید برسید مشکل از برنامه ای است که دنبال کرده اید

10- شخصاٌ هر ماه با افراد جدید تماس برقرار نمایید
مدیریت را فراموش کنید. در این کار پولی برای مدیر نیست. همیشه اهل عمل باشید نه اهل نظارت لیدر باشید. افراد بیشتری را حمایت نمایید. با افراد بیشتری صحبت نمایید و با تمام محدودیت ها ، خود را توسعه دهید. در جلو صف گرفتن ورودی جدید باشید نه اینکه صبر کنید تا زیر مجموعه شما وردی بگیرید . پلن یونی لول که در حال حاضر می بینید با آنچه که تجربه داشتید متفاوت است

11- هر ماه لیدرهای خود را توسعه بدهید
افراد جدید خود را تحت آموزش بگیرید و از آنها لیدر بسازید. گاهی از آنها بخواهید میزبان اجتماعات و یا سخنران مجامع شما باشند. تلاش کنید که مسئولیت خودشان را بپذیرند.

12- مصر و مقاوم باشید
موانع و مشکلات را فراموش نمایید. بر آنها فائق بیایید ، از زیر و یا کنار آنها عبور نمایید. اگر لازم شد آنها را منفجر کنید. اگر بخواهید و متعهد باشید که بر موانع غلبه نمایید، موانع قابل غلبه هستند. اجازه ندهید هیچ چیزی شما را از راه خود منحرف نماید. شما بایستی هدفی پیش روی خود داشته باشید و همواره به آن بنگرید.
اجازه ندهید هیچ چیز و هیچ کس مانع رسیدن شما به خواسته تان گردد و برای موفقیت یا شکست خود شرمنده هیچ چیز و هیچ کس نباشید. مشکلات مدیریت مجموعه شما ، حمایت شما ، محصول و یا روش بازاریابی شما فقط به خود شما مربوط می باشد نه کس دیگر. پس گام بردارید و مسئولیت گام هایتان را بپذیرید. شما فقط در برابر یک نفر می توانید شرمنده شوید ، "خودتان" و من مطمئن هستم که شما هرگز بابت دریافت حداقل 000 000 10 تومان در ماه شرمنده خودتان نمی شوید.

13- به این کار به چشم یک تجارت بنگرید و نه یک سرگرمی
یا با تمام وجود کارکنید و یا این کار را رها کنید. بینابین نمی شود. مدیریت غیابی نمی شود. هر روز سرکار خود باشید و طوری رفتار نمایید که انگار فردا می خواهید به یک تعطیلات شش ماهه به اروپا بروید. جالب است که وقتی می دانیم فردا می خواهیم به تعطیلات برویم ، بیشتر کار می کنیم. مشغول فعالیت های بازده و سود ده باشید. اگر شما تجارتی داشتید که یک میلیون دلار برای آن هزینه اولیه نموده بودید ، هر کار ممکن را انجام می دادید تا یک میلیارد تومان سرمایه گذاری شما در این کار از بین نرود. با این تجارت نیز باید چنین رفتاری داشته باشید. یک فرصت برای خوشبختی را هزینه نموده اید و بایستی یک خوشبختی استحصال نمایید و اگر با آن مثل یک سرگرمی برخورد نمایید ، فقط همان فرصت خوشبختی را هزینه نموده اید.

14- با افرادی که شایستگی این کار را دارند کار کنید
اگر شما در نهایت جدیت به این کار می پردازید ، پس فقط با افرادی قادر به کار کردن می باشید که آنها نیز جدی و متعهد می باشند. از افراد غرغرو ونالان پرهیز نمایید. همه جور افراد در تیم ما وجود خواهند داشت ولی فقط با افراد جدی و متعهد کار کنید که اهدافی مانند شما در ذهن دارند. روش ساده ای برای شناسایی این افراد وجود دارد : آیا آنها مداوم با شما در تماس می باشند؟ آیا مشتاق به یادگیری این تجارت می باشند؟ آیا در آموزش تازه واردین مشارکت می نمایند؟
و یا آنکه بعد از حمایت شما ناپدید می شوند ؟ و یا مطالب را معوق می گذارند و می گویند که "من هنوز نرسیده ام آنها را بخوانم"؟

15- آنچه را که برایش بازاریابی می کنید بشناسید.
شما بایستی مفهوم و اهمیت محصول و خدماتی که برایشان بازاریابی می کنید را بشناسید.

16- از موفقیت ها تجلیل کنید.
زمانی که ورودی های شما زیر مجموعه های جدید می گیرند با آنها تماس بگیرید و به آنها تبریک بگویید. بگذارید آنها بدانند که شما برای چنین کارهای بزرگی به آنها افتخار می کنید. برای تمام کارهای زیرمجموعه های خود اهمیت قائل شوید. هرگز و هرگز از موفقیت افراد خود چشم پوشی ننمایید. موفقیت ها را بشناسید و از انها تجلیل نمایید.

17- زمانی که به موفقیتی دست می یابید در باد آن نخوابید.
زمانی که به سطحی از موفقیت می رسید بایستی که سریع آن را هضم نمایید، نه آنکه در باد آن بخوابید. به مرحله بعدی فکر کنید. موفقیت خود را جشن بگیرید و دوباره رو به جلو حرکت نمایید.

18- به تجارت خود و صنعت ما ایمان داشته باشید.
مطمئن شوید که هر روز با تمام وجود خود و با تمام روح خود ایمان دارید که در راه درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید. هرگز شک نکنید اگر کار درستی را انجام می دهید. نه از آن چشم پوشی نمایید و نه حیرتزده شوید ، فقط ایمان داشته باشید. تنها زمانی که شما کار درستی را انجام نمی دهید ، زمانی است که کار نمی کنید و یا قبل از گرفتن نتیجه از سیستم خارج می شوید.
بازاریابی شبکه ای (Network Marketing) صنعتی است با قدمت بیش از 65 سال و هزاران نفر در این صنعت با کار کردن در خانه خود مولتی میلیونر شده اند. شما هم امروز بخشی از یک صنعت افسانه ای با فرصت های نامحدود می باشید. در همین کمپانی نیز افراد بسیاری وجود دارند که امروز به موفقیت های بزرگ و درآمدهای هنگفت رسیده اند. شما در تجارت درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید. حال تمام کاری که شما بایستی انجام دهید این است که بروید و کار کنید.
19- همیشه به دنبال یاد گیری باشید.
در این نوع فعالیت یاد گیری و آموزش پذیری حرف اول را می زند ، هر چقدر احساس کنید که کامل این فعالیت را شناخته اید کم است . سعی کنید با خواندن کتاب های مدیریتی ، بازرایابی سنتی معیارهایی را برای اداره سازمانتان بدست آورید و تا جای ممکنه ارتباطتان ا با سزمانتان حفظ کنید . همواره بدانید که شما بدون سازمانتان هیچ ارزشی ندارید
20- در سمینارهای آموزشی شرکت کنید
بهترین برگزار کنندگان سمینارهای آموزشی بالاسرهایان هستند از آنها بخواهید تا هر هفته برایتان سمینارهایی در باب نحوه ورودی کردن ، نحوه پرزنت ، دعوت کردن ، نکات که تو فالو بکار برده می شود را درکنار صحبتهای انگیزشی و جلسات مربوط به ایجاد هدف برگزار کنند . در صورتیکه شما دارای سازمان هستید در سازمانتان به دنبال رفع ایرادات احتمالی باشید زیرا پارادیم شیفت به خارج از تفکرتان برمی گرده نه در درون آن

"شرکت ها1 چه ماهیتی دارند"؟رونالد کوز اقتصاد دان و برنده نوبل در سال 1937 پاسخی مفصل به این سوال می دهد که مختصر آن چنین است: "شرکت ها یک راه حل سازمانی برای مساله‌ی هزینه معامله2 هستند." اما "هزینه معامله" چیست و چه عواملی باعث ایجاد آن می شوند؟ فروشنده و خریداری که در بستر بازار مقابل هم قرار می گیرند وقتی اقدام به مبادله کالا یا خدمتی خواهند نمود که برای طرفین افزایش منفعت داشته باشد، تجارت در شرایط نرمال واجد این ویژگی است.اما چرا برخی از تجارت ها هیچ وقت رخ نمی دهد؟ هزینه معامله پاسخی به این سوال است.طرفین یک معامله تجاری علاوه بر هزینه مستقیم  برای مبادله کالا یا خدمت مورد نظر خود، هزینه های دیگری نیز متحمل می شوند. که شامل: 1- هزینه جستجو و کسب اطلاعات 2- هزینه چانه زنی 3- هزینه تضمین انجام مبادله و تایید صحت موضوع مبادله می باشد. کوز معتقد بود اگر این هزینه ها خیلی زیاد باشد، مبادله تجاری رخ نخواهد داد به همین خاطر، وی شرکت ها را راهکاری می دانست که انسان ها برای کاهش این هزینه ها خلق نموده اند.

 

تحلیل سایت: "دیوار" در سال 91 به صورت اپ موبایل وارد بازار شده است، هم اکنون وبسایت دیوار به 44 شهر در ایران خدمت رسانی می کند، دسته بندی آگهی  های پوشش داده شده برای همه شهرها یکسان و 10 بخش می باشد. سایت امکان ذخیره و ارایه بازدید های اخیر را دارد. ثبت نام، جستجو و استفاده از سایت راحت می باشد و نیاز به دانش فنی بالا یا پیچیدگی خاصی ندارد. اما سایت فاقد بخشی با عنوان "درباره ما" می باشد، وجود اینچنین بخشی که در سایت های مشابه هم وجود دارد به اطمینان بخشی در طرفین مبادله کمک خواهد نمود.عکس های استفاده شده برای تبلیغات کیفیت یکسان و بالایی ندارند و برخی تبلیغات غیر معتبر در سایت موجود می باشد که درصورت افزایش به اعتبار سایت لطمه خواهند زد.(هرچند آگهی ها بعد از تایید ناظر سایت نمایش داده خواهد شد ولی با گشتن در تبلیغات متوجه می شویم اگهی های غیر معتبر نیز در سایت موجود است.)

دیوار رقبای متعدد داخلی دارد، که تعدادی از آنها در برخی بخش ها خدمت بهتری نسبت به دیوار ارایه می نمایند(برای مثال ایسام و شیپور دسته بندی های بهتری طراحی نموده اند و امکان سرچ پیشرفته را برای مشتریان فراهم نموده اند. در ایسام امکان به مزایده گذاری محصولات نیز وجود دارد.) با توجه به اینکه استراتژی ها در خلا اخذ نمی شوند، دیوار باید به طور مستمر روند های کلان و تغییرات استراتژیک رقبایش را رصد نماید و راهبردهای بهینه خودش را با توجه به این واکنش ها تنظیم نماید.

با جستجوی واژه "دیوار" در google trend  روند های مختلف پیرامون این واژه در کشور ایران قابل مشاهد است. با نگاه کردن به تعداد جستجوی این واژه می توان روند رشد این کسب وکار را دید. در میان استان های ایران بالاترین شاخص جستجو را استان خوزستان و پایین ترین شاخص را گلستان دارد. همچین کلید واژه "سایت دیوار" بیشترین آمار را در جستجوهای مرتبط دارد.

دیوار با یک صعود 437 پله ای نسبت به سه ماه قبل خود، جایگاه 1386 جهانی و 17 ایران را در سایت الکسا دارد. الکسا می گوید که حدود سه درصد کسانی که دیوار را دیده اند خارج از ایران سکونت دارند.(احتمالا به دلیل استفاده افراد از فیلترشکن می باشد.) نمودار های آلکسا بیانگر افت محسوسی در امار ورود افراد به بازار از طریق موتورهای جستجو می باشد. وقتی این نمودار را با روند افزایش بازدید از سایت کنار هم بگذاریم نتیجه خواهیم گرفت، افراد با نام و ادرس دیوار آشناتر شده اند و بدون واسطه موتور های جستجو به این سایت مراجعه می کنند. الکسا آمارهای متعدد دیگری از جمله سایت های برتر لینک دهنده به بازار و ساختار جمعیت شناختی بازدید کنندگان دیوار و ...  ارایه می نماید که به فراخور نیاز می توان از آنها استفاده نمود.

مقایسه با نمونه خارجی :

برای مقایسه دو سایت انتخاب شده اند: 1- https://www.craigslist.org2 - http://www.anibis.ch

1.کریج در سال 1995 در فرانسیسکو برای اطلاع رسانی پستی ایجاد شد، یک سال بعد به دنیای وب پیوست. تا به امروز که یک سایت بین المللی محسوب می شود و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.(70 کشور و 570 شهر) در رتبه بندی آلکسا جایگاه 57 جهانی و 9 امریکا را داراست.صفحه ورودی کریج با دیوار کاملا متفاوت می باشد و در آن خبری از اگهی نیست و فقط دسته بندی ها معرفی شده است. قسمت های "درباره ما"ی سایت اطلاعات بسیار متعددی به بازدیدکننده می دهد.کار با سایت راحت می باشد و با توجه به اینکه شما از چه منطقه جغرافیایی آنلاین شده باشید صفحه‌ی اول برای شما اختصاصی خواهد شد.کریج و دیوار هردو به صورت اختصاصی شده برای برخی خدمات هزینه دریافت می نمایند و برخی دیگر را رایگان ارایه می دهند.

  1. آنیبیس رتبه 8434 را در آلکسا دارد، و در کشور سویس به عنوان یکی از سه کشور پوشش داده شده توسط این سایت رتبه 30 را دارد. انیبیس صفحه ورودی اش ترکیبی از تبلیغ و دسته بندی هاست که نسبت به دو سایت قبلی جذاب تر طراحی شده است.(از تصاویر رنگی و انیمیشن های جذاب استفاده کرده است) در قسمت "درباره ما" اطلاعات متعدد به صورت فایل پی دی اف ارایه شده است.

با توجه به نکات گفته شده برای دیوار و اطلاعات مختصر ارایه شده پیرامون دو سایت مشابه می توان این نکات را نیز اضافه نمود:

نقاط قوت:

  • دسترسی و استفاده از دیوار بسیار آسان است.
  • دیوار رتبه خوبی در میان سایت های برتر ایرانی دارد و باتوجه با آمارهای ارایه شده، روند رو به رشدی در جذب مخاطبان دارد.
  • تحلیل اطلاعات نشان می دهد که افراد بیشتری روز به روز به طور مستقیم به دیوار وصل می شوند که بیانگر قوی تر شدن برند دیوار در بین مخاطبان است.
  • با توجه به عدم دسترسی به داده های مالی نمی توان راجع وضعیت مالی دیوار صحبت نمود اما می توان منتظر کسب درامدی بالا از مجموع پرداخت های کوچک مشتریان مشخص بود.
  • وجود نسخه اندروید و ios مخصوص گوشی و تبلت باعث سهولت استفاده و دسترسی بیشتر دیوار است.

نقاط ضعف:

  • وجود و افزایش برخی آگهی های غیر معتبر باعث کاهش کارایی دیوار خواهد شد.
  • غیر تخصصی و غیر حرفه ای بودن بخش های ایجاد شده و ضعف در سیستم پیشنهاد دهی سایت.
  • عدم وجود بخش "درباره ما"در سایت، مخاطب را با سوالات احتمالی اش تنها می گذارد و باعث آشفتگی وی می شود.
  • سایت در حال حاضر شلوغ می باشد و دسترسی به آگهی دلخواه آسان نیست.

فرصت ها:

  • دیوار در حال حاضر بازدید کننده‌ی بیشتری نسبت به رقبای داخلی اش دارد و این فرصت خوبی برای شبکه سازی و ایجاد وفاداری در میان مشتریان است.
  • روند ها نشان می دهد سبک زندگی در ایران به سمت استفاده بیشتر از اینترنت و خرید های اینترنتی می رود.
  • دیوار با تحلیل مشتریان و بخش بندی موثر آنها می تواند روند درامدی خوبی از مشتریان هدف خود داشته باشد.

تهدید ها:

  • امکان فیلتر شدن یا پیگیرد قضایی دیوار به علت تبلیغات ارسالی مخاطبان وجود دارد.
  • هرچند دیوار پیش رو می باشد ولی با توجه به جذابیت کسب کارهای مبتنی بر اینترنت و موانع ورود پایین احتمال ورود رقبای جدید به این بازار وجود دارد.
  • رقبای متعدد و با توان بالای داخلی

کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل در تبریز  در مجهز ترین و به روزترین کارگاه آموزشی منطقه شمال غرب کشور برگزار میگردد

طول این دوره ها 35 جلسه دو ساعته می باشد  و کار آموزان در این جلسات عملی اصول و فنون تعمیرات  سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را فرا میگیرند

دوره بعدی از 25 اردیبهشت ماه  95 برگزار خواهد شد 

 

کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در فضایی دوستانه و صمیمی و در عین حال  حرفه ای برگزار میشود   آدرس مرکز ما در تبریز   سه راه امین  نرسیده به چهارراه شهناز جنب  صرافی سپهر  ساختمان مقدم طبقه دوم واحد7  می باشد/شماره های تماس:33250324-35577201-09148741201

تصاویری که در پایین همین صفحه قرار دارد  تنها برخی از کار آموزان ما می باشند که در بخش نرم افزار و نیز سخت افزار موبایل دوره های خود را به اتمام رسانده اند 

علاقمندان میتوانند  جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی  با شماره 09148741201 و یا شماره 04133250324 -تماس بگیرند

عکس یادگاری کار آموزن تعمیرات موبایل  در تبریز  بعد از آزمون عملی فنی و حرفه ای 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

برای دریافت آخرین اطلاعیه ها و مطالب رایگان سایت همینک در خبرنامه عضو شوید!

ارتباط با ما

09148741201  04133250324

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید